Tuesday, January 26, 2010

SMTKL

Semalam antar angah/azzam ke
Sek.Men.Teknik Cheras.
Aku harap itu adalah pilihannya
yg tepat... sekolahnya pun....
emmm....oklah!! memang ok pun.

Harapan semuga angah bole stay
hingga ke SPM disana dgn jayanya.
Aku yakin dgn kbolehan angah.

Aku rasa ingin mnanggis waktu
berpisah ngan anakku...tpi air mataku
x leh nak kuar pun.....
aku nanggis didlm ati cukuplah.
Sama rasanya waktu aku pisah dgn along
waktu dia ke SMT k selangor dulu
mcm tu jugalah keadaanku....

Sama juga prasaanku sewaktu mula2
hubbyku dapat keje petronas dulu...
dia tinggalkanku utk 2 mggu
mcm tulah aku... rasa sedih nak nanggis
tpi...air mataku x leh kuar.

Sama jugek prasaanku waktu mula2 hubbyku
pgi bertugas ke Sudan....
hatiku mnanggis dan mnanggis....
dlm 3,4 ari jer tu pas tu oklah tu....

No comments:

Post a Comment