Sunday, January 24, 2010

FIRST TIME DIAWAN BIRU

Jambatan..... cable car emmmm...gayat

Dup dap dup dap jantungku....
dupdap dupdap jantungku....

Inilah pengalaman pertamaku
naik flight.... macam bebudak
plak teman time ni....

melangkah jer kakiku
dimulut penerbangan MAS
bermacam2 fikiran yg bermain
di kepalaku....????????????

bermacam ayatku baca
sebelum berlepas
gerakkan pertamanya dah cukup
mmbuatku kecut segalanya, aku rasa
nak turun balik pun ada, aku nak nanggis
pun ada.... aduh macam2

Time tu...atiku berkata...
sumpah aku x nak naik lgi dah!!!
makin laju deruannya makin ku kecut,
dan makin tinggi di awan makinlah ku kecut...
beloklah pula... aduh!!! aku kecut !!!
mak oi.... hatiku berkata kalau jatuh
matilah aku....kecut perutku....
Dah mendarat lega aku...
wllcome Langkawi
shopig...shopg...shopg....

No comments:

Post a Comment